Nemzetközi oktatási kutatás-fejlesztési projektek
Az iTStudy 2005 óta vesz részt hazai és nemzetközi kutatási-fejlesztési projektekben koordinátorként vagy együttműködő partnerként.
Ezeknek a projekteknek fő témái a 21. századi, tanulóközpontú, innovatív oktatási módszerek terjesztése, az online tanulásban rejlő lehetőségek kutatása, a digitális oktatási megoldások, illetve az egyének digitális kompetenciájának fejlesztése az Európai Unió európai digitális kompetencia keretrendszerében (DIGCOMP) foglaltak szerint.
Több projekt foglalkozik a szakképzés fejlesztésével: az oktatási módszerek megújításával, a tanárok digitális felkészültségének magasabb szintre emelésével, és azzal a céllal, hogy az oktatási intézményekből kikerülő szakemberek minél inkább megfeleljenek az aktuális munkaerő-piaci elvárásoknak.
A nemzetközi projektek véghezvitele során kiterjedt kapcsolatrendszert alakítottunk ki hazai és külföldi közoktatási és felsőoktatási intézményekkel, így a fejlesztések többsége általános iskolákkal, szakképző intézményekkel és egyetemekkel való szoros együttműködésben valósult meg.
A Net Generáció kihívása – Tanárok a hálón 2008-ban indult önálló projekt az EU Bizottság „Best Practice” elismerését érdemelte ki, a 2014–2018 között a szakképzésben dolgozó pedagógusok és intézményvezetők számára megvalósított OpenQAsS Erasmus+ projekt pedig – amely az EQAVET rendszerhez illeszkedő intézményi minőségmenedzsment rendszer kiépítéséhez, az iskolai minőségkultúra fejlesztéséhez nyújt segítséget – a Tempus Közalapítvány nívódíját is elnyerte.